HET AFTELLEN IS BEGONNEN


woensdag 1 december 2010

Het zijn koude tijden!

In mijn laatste stukje eindigde ik mijn verhaal dat ik in november genoeg stof zou hebben voor mijn Blog.
Uiteindelijk valt dit tegen aangezien andere zaken meer tijd opslokte dan verwacht.
Dit wil niet zeggen dat Orlando op dit moment niet leeft hoor.


De prijzen voor de autohuur voorjaar 2011 zijn half november bekend geworden bij usareisen.de wat betekent dat ik op zeer korte termijn dit wil vastleggen (waarbij ik als echte Hollander hoop op vroegboekkorting).
Daarnaast is het idee ontstaan om tijdens onze vakantie te gaan zwemmen met dolfijnen bij ‘Discovery Cove’.
Dit betekent de komende maanden onze dochter ‘drillen’ dat het echt niet eng is, want ze wil heel graag maar ja…. daar dan staan en dan niet durven is erg kostbaar.
De videocamera die ik op het oog heb (lees eerdere Blog) is inmiddels onder de € 1.000,00 gekomen, dus dat gaat goed.


Inmiddels heb ik ‘Magix Webmaker 4’ gekocht en hoop ik rond en tijdens onze vakantie een fotosite te kunnen hebben die naast onze Blog een bron van foto’s en video’s zal zijn.
Met veel leesplezier heb ik afgelopen maand de Blog van Rick en Mandy gevolgd.
Het blijft toch een uniek medium om de voorpret en vakantie-ervaring te delen.
Terwijl ik dit stukje schrijf is het buiten – 8 graden (gevoelstemperatuur)
Laat het maar snel april worden, lentegevoel en …….. Amerika!!!!!!


Tot volgende keer

3 opmerkingen:

  1. Ja, heerlijk om via de blogs van mensen die nu in Florida zijn en beetje FL op te snuiven. En.. plannen te maken de onze komende trip.
    Veel plezier met voorpret.
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Discovery Cove ... heel erg leuk, nog heeel veel voorpret, en inderdaad het is echt koud...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker ontzettend koud hier in ons kikkerlandje, maar als je dan de blogs van iedereen leest, krijg je toch weer een ontzettend warm gevoel bij de gedachte aan het heerlijke Florida.

    Erg leuk vooruitzicht Discovery Cove, succes met het drillen van jullie dochter voor deze mooie gebeurtenis.
    Succes met het boeken van de auto.

    BeantwoordenVerwijderen